środa, 19 grudnia 2012

Szczurze przysmaki : kolba I

Dawno nie pisałam, dlatego stwierdziłam, że napiszę bardzo prosty i krótki przepis na wykonanie kolby dla szczurka. Mam nadzieję, że waszym szczurkom będzie smakować :)

Potrzebne składniki :
  • mąka
  • rodzynki i inne suszone owoce lub warzywa
  • różne ziarna ( w zależności od upodobań szczurka )
Przygotowanie :
  1. Na początku z mąki i wody wyrabiamy ciasto.
  2. Następnie do wyrobionego już ciasta dodajemy resztę składników.
  3. Potem z ciasta formujemy kolbę i wkładamy do środka patyk.
  4. Następnie wkładamy kolby na 10 minut do rozgrzanego piekarnika, aż ciasto się zespoi.
  5. Później zostawiamy kolby by wystygły i podajemy szczurkowi.

SMACZNEGO !

5 komentarzy:

  1. Nie mam szczura, ale sama sobie taką zapodam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach, kocham twojego bloga. Gdybym miała jeszcze mojego Gucia zapewne skorzystałabym z porad. Szkoda że rzadko piszesz, ale kiedy już to robisz to świetnie ci to wychodzi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej mam takie pytanie czy świnka morska tez moze cos takiego zjesc? ;)
    pozdr. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam się za bardzo na świnkach, ale uważam że przy doborze składników odpowiednich dla świnek, jak najbardziej :)

      Usuń