sobota, 22 grudnia 2012

Odpowiedź - "Zdrowie szczurka"

"Droga Julio!

Chciałabym dowiedzieć się kilku rzeczy.
Po pierwsze jakie badania trzeba zlecać swojemu
miluśkiemu, po drugie jakie zabiegi gdy szczurek
jest na coś chory można przeprowadzać samemu.
Czy w ogóle można to robić.

Pozdrawiam.

Czytelniczka."
Witam :)
Jeżeli szczurek zachowuje się i wygląda normalnie, tak jak należy, nie ma większej potrzeby na jakiekolwiek badania. Oczywiście raz na jakiś czas (np. raz na dwa miesiące) warto zwyczajnie odwiedzić weterynarza, a on już będzie wiedzieć jak zbadać szczura.
Jeżeli nie ma się większej wiedzy na temat różnych szczurzych chorób nie powinno się próbować go leczyć na własną rekę. Lepiej zawsze kontaktować się z weterynarzem.
Mam nadzieję, że rozwiałam pewne wątpliwości i pozdrawiam.

2 komentarze:

  1. Witam!
    Chciałam się dowiedzieć czy nie ma jakiś sposobów, aby sprawdzić czy nie mam alergii na szczurka.Na świnki morskie, koszatniczki i króliki nie mam, za to szynszyla babci, powoduje u mnie taką alergie, że nie mogę zbliżać się do niej:(
    No więc czy da się ustalić, czy mam alergie na szczurka?
    Możesz np. powiedzieć do jakiego sierści jakiego zwierzaka jest podobna sierść szczura???

    Pozdrawiam!Zwierzakomaniaczka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z wielu źródeł wiem, że szynszyle są antyalergiczne, mają futro, nie sierść. Może coś innego w domu babci cię uczula ? Najlepiej sprawdź to u alergologa.

      Usuń