środa, 5 września 2012

Odszedł

Sniffy [*]



1 września 2012 roku  Sniffy odszedł. Miał około 7 miesięcy, był młodym szczurkiem. W te wakacje Sniffy zachorował. Weterynarz mówił, że to początkowe objawy zapalenia płuc. Dlatego przepisał mu lekarstwo, do podawania w wodzie. Trzeba było szczurki rozdzielić, by Harry nie pił lekarstwa. Sniffy nie chciał go przyjmować. Prawdopodobnie to było powodem śmierci. Kotka Kiara cały tydzień przed odejściem Sniffiego leżała przed klatką i wpatrywała się w szczurka, zupełnie jakby wiedziała co się wydarzy. Gdym tylko ja wiedziała :(

5 komentarzy:

  1. Bidulek. Szkoda go. Nie wiem co by było gdyby mój Figuś (pies, nie szczur) zdechł...

    OdpowiedzUsuń
  2. A, podasz swój e- mail? Zrobiłam nagłówek. Niezbyt ambitny ale chciałabym ci wysłać....

    P.S. WERYFIKACJA D:

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem Ci naprawdę ,Szczerze z Całego Serca,że szkoda mi Twojego szczurka :C Był taki młody :C. Musi być Ci ciężko a tym bardziej jego kumplowi :C
    Utulaj szczurka ode mnie [*]

    Trzymaj się :C :*
    P.S
    Wracaj masz jeden z Najlepszych Szczurzych Blogów w internecie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeejku taki młodziutki : (
    To jest smutne, nie wiem jak ja przeżyję kiedy zabraknie moich ogonków : (
    Trzymaj się [*]
    I wracaj!

    OdpowiedzUsuń