poniedziałek, 18 czerwca 2012

Odpowiednie imię dla szczura

Jak wiadomo szczury to najmądrzejsze z gryzoni, dlatego bardzo łatwo przyswajają rożne umiejętności, także reagują na imię. Oczywiście wszystko zależy od podejścia do zwierzęcia i jego przywiązania do właściciela. Jedne szczurki uczą się imienia bardzo szybko, inne wolniej. Jednak, żeby było im łatwiej powinno się wymyślić imię krótkie, najlepiej dwusylabowe. Powinno być dźwięczne i oryginalne, aby szczur je dobrze zapamiętał.
Jeśli macie problem z nadaniem imienia szczurkowi wyślijcie mi jego zdjęcie i opis, a ja może coś wymyślę :)

8 komentarzy:

  1. mój szczur jest leniwy ale też nie łakomy zje z 11 ziarenek karmy i wystarczy mu to na 2 godziny i nie wiem jakie mu mam nadać imię człowieku pomóż
    zdjęcia nie dam do nie mam zrobionego ale powiem że ma czarny grzbiet i łaty na oczach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak go sobie wyobraziłam to od razu przyszło mi na myśl - Stinky (czytaj : Stinki) :D Nie mam pojęcia czemu, jakoś tak. Dwie sylaby, dźwięczne, krótkie, ale wiadomo kwestia gustu. Jeśli ci się spodoba, będzie super ;)

      Usuń
  2. Nie mam szczurka (kiedyś miałam ale zdechł z przyczyn mocno niewiadomych)ale blog ciekawy. Taki oryginalny :)

    P.S. Wyłącz weryfikację obrazkową.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej moj szzczurek(samiczka) jest cały popielato/szary. Może masz jakiś pomysł na imię? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chmurka (moj też szary, ale nawet imienia nie ma ;))

      Usuń
  4. Ja nie mam szczurka ale napewno bedzie to chlopczyk i bedą malutkie-morze cos przyhodzi ci do glowy

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej mój szczurek jest dziewczyną lubi się przytulać ale sie boi jest szary z odrobiną białych miejsc mam nadzieje że mi pomożesz

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój szczur ma biało-czaene futerko, jest spokojny i bardzo przyjazny. Macie jakieś pomysły na jego imię?

    OdpowiedzUsuń