środa, 25 stycznia 2012

Jeden czy więcej ?

Otóż, są różne teorie na ten temat. Jedni mówią, że jeśli poświęcimy szczurkowi wystarczająco dużo czasu możemy mieć jednego szczura. Inni twierdzą, że nie da się zastąpić szczurowi, szczura i trzeba trzymać minimum dwa. Ja sama byłam w tej pierwszej grupie. Stwierdziłam, że podołam temu zadaniu i kupiłam jednego szczura. Myślałam, że będę w stanie poświęcić mu tyle czasu, że nie odczuje braku kolegi ze swojego gatunku. Szybko jednak zauważyłam, że jestem w głębokim błędzie. Choćby w nocy nie mogłabym się z nim bawić, ponieważ ja śpię, a on się budzi. Dlatego teraz uważam, że trzeba kupić minimum dwa szczury. Mój szczur kiedy był sam, zachowywał się apatycznie. Czuł się źle, chował się w domku i nie chciał wyjść. Kiedy dokupiłam mu drugiego szczurasa sytuacja się zmieniła. Szczurki się razem bawią, chętnie wychodzą z klatki i wyglądają na szczęśliwe. Dlatego kupując jednego szczura robisz mu krzywdę. Nie ważne jak bardzo się będziesz starał, nie uda ci się zastąpić szczura !

Tutaj jest filmik, właśnie dlaczego powinno się mieć więcej niż jednego szczura. Po angielsku, ale myślę, że każdy się domyśli.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz